[WC3FT] Massaker

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[WC3FT] Massaker


3 posters

    Admin misbrug

    avatar
    LopExWtf


    Posts : 5
    Join date : 2009-04-01

    Admin misbrug Empty Admin misbrug

    Post  LopExWtf Wed Apr 01, 2009 4:27 pm

    Heey sys sku det for dårligt at Admin's kan gøre som de vil.. -.-

    1. det skaber dårlige steming på severen nå en admin misbruger sine power's til eget fordel pga. han er ringe til cs.

    2. det for folk til a smutte fra severen. og ønsker i vel ikke..

    3. sæt dog nogle regler på severen? så svært er det vel heller ikke.

    4. hvis det endelig er at admin, sys noget der skal ændres må han smide det i chatten først og retter folk sig ikke efter den må han jo slay eller flyt dem nå de døde. for der er ikke noget mere irriterende end a blive slayet uden grund.

    5. i bør søge nogle admin's med iQ som fatter spillet.
    BISY P
    BISY P
    Admin


    Posts : 117
    Join date : 2009-02-13
    Age : 34
    Location : Denmark

    Admin misbrug Empty Re: Admin misbrug

    Post  BISY P Wed Apr 01, 2009 5:19 pm

    LopExWtf wrote:Heey sys sku det for dårligt at Admin's kan gøre som de vil.. -.-

    1. det skaber dårlige steming på severen nå en admin misbruger sine power's til eget fordel pga. han er ringe til cs.

    2. det for folk til a smutte fra severen. og ønsker i vel ikke..

    3. sæt dog nogle regler på severen? så svært er det vel heller ikke.

    4. hvis det endelig er at admin, sys noget der skal ændres må han smide det i chatten først og retter folk sig ikke efter den må han jo slay eller flyt dem nå de døde. for der er ikke noget mere irriterende end a blive slayet uden grund.

    5. i bør søge nogle admin's med iQ som fatter spillet.

    Hey LopExWtf!

    1. Admins kan ikke gøre some de vil!
    De er der kun for at holde cheater væk og sørefor at spillet, spilles som det skal.

    btw det du entlig skriver aka (det overstående) er ikke noget jeg kan bruge til noget? du skriver bare at admins er dumme og uvidene, og ikke fatter spillet ?

    det eneste jeg fatter er [hvis det endelig er at admin, sys noget der skal ændres må han smide det i chatten først og retter folk sig ikke efter den må han jo slay eller flyt dem nå de døde. for der er ikke noget mere irriterende end a blive slayet uden grund.]

    Men du må uddyber noget mere om dit konkrete problem og hvad du har været udsat for ? og af hvem. jeg har en ide om hvad det var fordi du skrev det til mig på steam, men lad os få det afklaret, Så det ikke gentager sig.

    ALLE! Admins har nogle klare reger de skal følige, og vi samabejder og snakker meget sammen. Og for dig som spiller skal du se server reglerne på
    SE REGLERNE HER.

    Du skal vide serverne alle er meget nye! Det sammer gæller admins. og derfor er der meget og lave og mange fejl der skal rettes op og laves om på.

    btw du siger [2. det for folk til a smutte fra severen. og ønsker i vel ikke..] Du skal vide det ikke er spiller vi mangler pt. 80% af dem der spiller på serveren er folk fra den gammle tyske server some har væreet oppe i over 8 år. Vi køre i war3mod some vil siger at 70% af spillerne kommer igen. Det er bare tid vi mangler.

    PsychoStats Overview

    Hvis du mener du er en bedre admin så lav en apply til vores gg server som pt mangler 3 admins.

    Regner med at Ventrilo serveren er oppe iaften ved en 20:00 tiden så kan vi tage den der! Smile

    MVH

    //Server Admin BISY P
    avatar
    Buddha


    Posts : 34
    Join date : 2009-03-08

    Admin misbrug Empty Re: Admin misbrug

    Post  Buddha Wed Apr 01, 2009 10:15 pm

    Umiddelbart vil jeg mene det er mig dette drejer sig om !!

    Men jeg advarer altid inden, henvender mig til folk og beder dem stoppe inden jeg gør noget ..

    Om det er stop bunny jump, stop tilsvining af spillere (ligesom du gør i dit 5. punkt) eller andre brud på reglerne så siger jeg det altid først ..
    Men hvis vedkommende fortsætter, også fremover, så kommer der ingen advarsler, da spilleren/spillerne er 100% klar over reglerne og konsekvenserne !!
    Men ved første gangs forseelser bliver det sagt, og folk retter sig som oftest også over det. Der er dog nogle spillere som er ligeglade hvad man siger, og de må derfor lære det på den hårde måde !!

    Og reglerne er da forholdsvis simple !!

    Derudover snakker vi admins sammen , jeg ved ihvertfald, at jeg kontakter de andre admins of fortæller dem hvad jeg gør/har gjort når der er spillere jeg er i tvivl om snyder og/eller ikke opfører sig ordentlig på den pågældende server !
    avatar
    LopExWtf


    Posts : 5
    Join date : 2009-04-01

    Admin misbrug Empty lOL nublets ?

    Post  LopExWtf Thu Apr 02, 2009 2:59 pm

    TskTsk .. da jeg blev slayet og flyttet over var der ingen advarsel.. skal gøre opmærksom på at man ikke kan se hva folk skriver nå de er dØde..hvis nogle a jeg skulle være i tvivl.. (-.-) har fattet severen er ny.. og hvis det endelig er i vil ha folk skal følge reglerne.. smid dem dog ind som noget de skal accept for de kan spille? shh undskyld skal jeg udtrykke mig dybere? admin slayer pga. man følger sin mission, og missionen lyder følgende : DEF GISLERNE!!!!! det som T og fordi det wc3 er der der vel ikke noget galt i man gør det som human.. så skal admin vel ikke bryde ind og slay fordi man sidder og ventet like 20 sek fordi man har sound hvis i kender til det.. og kan hører folk fordi de larmer.. du er en ringe admin. og længere er den vist ikke ? tror da knap nok du kan fix en demo ? :O wow must be hard to do..
    og hvis det fordi du tror jeg cheater. kan du godt pakke dit shit sammen og skaffe et scan a min computere Wink hvis du ikke ved hvordan man gør. skal jeg nok tage dig i hånden og skrive google -.- der kan du finde alt... stadig børn skal ikke ha admin.. taber de eller på anden måde blir powned.. bruger de ders admin til a gør livet surt for andre.. og må sige WOW 80% det vildt ? ønsker folk ikke længere de 100? pff pff.. (: fjern admin fra Tjalder Eller hvordan det var.. han er vist den eneste der er for lame til a fat hvordan man gør Smile

    Btw. I andre gør det godt nok. der mangler lidt men stadig i tager det bedre end ham Wink folk helt ærligt wow hvem har givet ham de rettingheder Wink
    som en hjælpende hånd til alle -.- Prøv a google de dele der mangler -.- det kommer frem på sort hvid nogle gange i farver .. skulle det ske i ikke fatter det tror jeg godt der kan komme et lyd bond med =)

    GG LoPeX out. Smile
    avatar
    Buddha


    Posts : 34
    Join date : 2009-03-08

    Admin misbrug Empty Re: Admin misbrug

    Post  Buddha Thu Apr 02, 2009 4:37 pm

    Det var åbenbart ikke mig der drejede sig om alligevel ^^

    Men det første jeg har at sige (denne gang) er at jeg ikke kan lide din tone herinde .. Det er iorden at være sur og frustreret, men den måde du nedgør andre på er i mine øjne ikke acceptabel !

    Vi admins har alle en indre stemmer som siger "No Hardcore Camping" men definationen af hardcore camping er uklar !! Ved ikke hvilken map i spillede, men mit gæt er assault (?) ..
    Og at campe i rummet sammen med hostages i f.eks. assault vurderes (af mig) til at være hardcore camping , da jeg ønsker at spillet skal være fair ! I Italy har jeg det også sådan, at man ikke må sætte wards op ved indgangene til huset hvor hostages er samtidig med man camper derinde ! Det giver ikke modstanderen en ærlig chance (cheat giver heller ikke modstanderen en ærlig chance) ..

    At defende gidslerne er ikke at campe sammen med dem, men at sikre de ikke bliver taget, hvilket også kan gøres ved at bevæge sig rundt !
    Og at du sidder samme sted i 20 sekunder og venter fordi du kan høre en er lige i overkanten, du kan sagtens snige dig rundt ! Men personligt havde jeg startet med slap i sådan en situation (selvom du sikkert også ville brokke dig over det) .. Kan dog være at adminen mente du ikke lyttede til ham og dermed tog konsekvensen !

    Hvem ved ..
    Men du skal stadig passe på din tone !
    avatar
    LopExWtf


    Posts : 5
    Join date : 2009-04-01

    Admin misbrug Empty Re: Admin misbrug

    Post  LopExWtf Fri Apr 03, 2009 12:30 pm

    jeps det var det map.. og desuden vi fordi det var ikke kun mig.. sad ikke hos gislerne.. med mindre i regner med man stormer dem så ved jeg ikke. og man kan sidde på de lamper der er inde, og man kan boostes der op = ikke mapwalk Smile? drenge.. i må lærer jeres egne regler hvis folk skal overholde dem ? og grunden til vi blev slayet var selvf også fordi vi var human's Wink meningen med deres invs er a sidde stille. self kan forstå man skal bevæge sig. gør jeg tit hvis jeg endelig spiller den. fordi man ikke blir siddende efter at have nakket en -.- det har stadig intet med camp at gøre..

    og undskyld jeg spørg jeres " Admin's" skal vel være til a tale med?
    fordi nå man skriver til dem skriver de Tud Tud igen Wink klart de for en sviner ? de skal opholde ro og orden på severen ikke irritere folk med deres dumheder ? :O så svært er det heller ikke. har selv været admin mange gange. (: og det ikke svært at smide en vote eller skrive en all round besked ? helt ærlig AmX-mod er ikke svært.. Wink man skal bare ikke misbruge det.. og kan man vit kun sige sker i visse til fælde Smile faktisk ret tit af ham Tjalder..

    min tone ? passer fint.. passer på hva jeg siger for er bare ærlig omkring tingende at jeg sys ham tjalder er en skovl til at være admin.. han skaber ikke Ro og orden.. nej han skaber nu mere uro og folk blir irriterede.. (:

    har intet mod jeg andre. udover i skal smide en vote før i skifer map ikke bare skifte xD

    og lytter fint til hva jeres admin siger.. og har prøvet at forklar bisy at det ikke var cheat da han bannede mig. og har vi snakket om..

    Btw hvordan skal jeg forstå nå Tjalder skrive : Tud du stadig ? da jeg spugte hva grunden til mit slay var. og det er det der pisser mig af.

    kan i ikke selv se det da ? :O

    (: i kan jo stadig google sever sættings =) hvis i mangler info om hvordan man gør ? :O
    BISY P
    BISY P
    Admin


    Posts : 117
    Join date : 2009-02-13
    Age : 34
    Location : Denmark

    Admin misbrug Empty Re: Admin misbrug

    Post  BISY P Fri Apr 03, 2009 10:35 pm

    min tone ? passer fint.. passer på hva jeg siger for er bare ærlig omkring tingende at jeg sys ham tjalder er en skovl til at være admin.. han skaber ikke Ro og orden.. nej han skaber nu mere uro og folk blir irriterede.. (:

    grimt ja.. gider vi ikke at høre på .

    Sponsored content


    Admin misbrug Empty Re: Admin misbrug

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Mon May 06, 2024 2:55 pm